30.10.2014

Hej på er allesammans! Hoppas allt är bra med er! Med mig är det toppen, för ja, saker och ting börjar ordna upp sig. Däremot har jag ännu inte köpt någon dator, det finns så många att välja på, men samtidigt inte. Kanske är jag lite för kräsen? Men jag vill känna mig nöjd med mitt köp, det är ju faktiskt något jag ska ha under en längre tid. Hur som helst, vi får se när jag tittar in här igen. Det är svårt, och lite jobbigt, att blogga utan dator. Ha det bra så länge!
 
Oreo Cheesecake från The Cheesecake Factory. Så himla god. Har ingenting med saken att göra haha.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Emelie CH.


Hej! Jag heter Emelie och ska snart iväg på min första stora resa. Denna resa gör jag med en av mina närmsta vänner, och vi åker till USA! Här i bloggen kommer jag att uppdatera från andra sidan Atlanten, så häng med!

RSS 2.0