PROBLEMS!

Jag hade tänkt att jag skulle börja berätta om denna härliga resa som jag har fått göra. Jag ville visa foton och skriva om vad vi har gjort. Inte för att skryta, verkligen inte, utan för att kanske inspirera. Men framför allt för att jag ska kunna titta tillbaka senare och minnas denna resa. För även om resan var fantastisk suddar minnet tyvärr bort en del saker som är lätta att glömma. Vi glömmer för att göra plats åt nya saker som sedan ska bli nya minnen. Men tyvärr får dessa inlägg vänta eftersom min datorsladd, laddaren, har gått sönder - jag kan med andra ord inte ladda min dator... Typiskt.
 
 


Emelie CH.


Hej! Jag heter Emelie och ska snart iväg på min första stora resa. Denna resa gör jag med en av mina närmsta vänner, och vi åker till USA! Här i bloggen kommer jag att uppdatera från andra sidan Atlanten, så häng med!

RSS 2.0