BARA TIMMAR KVAR TILL AVRESA

Ja, nu är det inte alls många timmar kvar till avresa. Väskorna är packade och det känns som om det mesta är klart, jag hoppas dessutom att allt det viktigaste är med. Jobbigt annars. Sitter just nu och säkerhetskopierar datorn eftersom denna ska få följa med på resan. Det vore ju tråkigt att förlora allt om nu datorn inte skulle överleva, den är ju trots allt ganska gammal.. Nu ska jag ta och fixa det allra sista, sen blir det läggdags. Imorgon gäller det!
 
Jag fick på riktigt den största påse jag någonsin sett när jag köpte min resväska som jag ska ha med på resan. Påsen går ända upp till midjan på mig. Resväskan står på bilden inuti påsen. 
 
 
 


Emelie CH.


Hej! Jag heter Emelie och ska snart iväg på min första stora resa. Denna resa gör jag med en av mina närmsta vänner, och vi åker till USA! Här i bloggen kommer jag att uppdatera från andra sidan Atlanten, så häng med!

RSS 2.0